Biežāk uzdotie jautājumi

Vispārīgi jautājumi
Kāpēc izvēlēties Carglass®?

Mūsu stratēģija ir “vispirms remontēt, nomainīt tikai tad, kad nepieciešams”. Tas nozīmē, ka mūsu mērķis ir remontēt bojājumus, kurus var salabot, un nomainīt vējstiklu tikai tad, ja remonts nav iespējams. Šī stratēģija ļauj mums piedāvāt videi draudzīgākus un ilgtspējīgus pakalpojumu risinājumus.
Automašīnu stiklus, ko izmantojam nomaiņai, piegādā pasaules vadošie stikla ražotāji.
Pieredzējuši Carglass® speciālisti strādā saskaņā ar starptautiskajiem standartiem, ir IMI akreditēti un pastāvīgi pilnveido savas prasmes, gadā nomainot tūkstošiem automašīnu stiklu.
Ātrs serviss – darbus veicam 1-2 stundu laikā, maksimums – 3h, atkarībā no demontāžas un uzstādīšanas sarežģītības.
Nāciet uz mūsu Carglass® filiāli un pārliecinieties par profesionāla servisa kvalitāti.

Iemesli, kāpēc plaisā automobiļu stikli

Tiešie saules stari karstā vasaras dienā var veicināt priekšējā stikla plaisāšanu, ja stikls jau ir bojāts. Tas notiek, kad automašīnas stikls ilgstoši tiek pakļauts intensīvai saulei. Karstums uzkarsē metāla un citas stiklu apņemošās detaļas, izraisot to straujāku izplešanos nekā stikla centrālajā daļā. Neizturot spriegumu, stikls ieplaisā.

Vairāk

Kāpēc plaisā automobiļu stikli?

Daži vadītāji mēdz domāt, ka automobiļu stikli plaisā vai saplīst paši no sevis. Taču katrai sekai ir sava cēloņsakarība. Viena no biežāk Carglass® klientu minētajām stikla plaisāšanas iemeslu – no priekšā braucoša transportlīdzekļa riepām izsviesti akmentiņi.

Vairāk

Kā aizsargāt ieplīsušu automobiļa stiklu?

Pirms dodaties uz Carglass® centru, iesakām aizsargāt bojājumu no netīrumiem un mitruma – pārklājiet to ar caurspīdīgu līmlenti. Neberzējiet, nemazgājiet bojājuma vietu, sazinieties ar Carglass®, rezervējiet pakalpojuma laiku un uzmanīgi dodieties uz servisu.

Vairāk

Vai kārtojat apdrošināšanas formalitātes par transportlīdzekļa stiklu bojājumiem?

Mēs sadarbojamies ar visām apdrošināšanas kompānijām, kas darbojas Latvijā. Varēsim palīdzēt jums ar apdrošināšanas formalitātēm.

Kā es varu samaksāt par Carglass® pakalpojumiem?

Par Carglass® pakalpojumiem varat norēķināties ar bankas karti, ar pārskaitījumu saskaņā ar jums nosūtīto tiešā maksājuma saiti vai skaidrā naudā.

Vai stiklam ir garantija?

Visiem stikliem tiek piešķirta divu gadu garantija, kas attiecas uz:

  • optiku,
  • laminējumu,
  • izmēriem un izliekumu.

Garantija attiecībā uz stikliem un uzstādīšanas pakalpojumiem nav spēkā, ja:

  • transportlīdzekļa stikla rāmis ir sarūsējis vai tam ir bojāta krāsa vai laka
  • stikls ir saplīsis mehāniskas ietekmes rezultātā
  • stiklam ir redzami mehāniski bojājumi vai skrāpējumu pēdas
  • stikla bojājums ir radies, lietojot automašīnu tai neparedzētiem mērķiem
  • stikla bojājums ir radies transportlīdzekļa virsbūves deformācijas vai ražošanas defektu dēļ
  • stikla bojājums ir radies automašīnai, kas cietusi smagā avārijā
  • transportlīdzeklis tiek izmantots sacensībās vai treniņbraucieniem
  • stikla bojājums ir radies normāla nolietojuma dēļ

Mēs esam gatavi vienmēr palīdzēt

Mēs darīsim visu iespējamo, lai jūs būtu apmierināts ar mūsu pakalpojumiem. Ja tomēr rodas problēmas, tad mūsu mērķis ir tās atrisināt pēc iespējas ātrāk. Jebkādu jautājumu gadījumā zvaniet mums darbadienās uz tālruņa numuru +371 676 60 129 – mūsu klientu apkalpošanas speciālisti ir vienmēr gatavi sniegt padomus.

Kāda garantija tiek sniegta stikla remonta un nomaiņas darbiem?

Stikla remonta un nomaiņas darbiem mēs sniedzam neierobežotu garantiju, kas ir spēkā līdz brīdim, kad pakalpojuma saņēmējs nodod automobili citam īpašniekam.

Kas jums jāzina, rezervējot vējstikla remonta, nomaiņas vai kalibrēšanas pakalpojumu no Carglass®?

Iesakām līdzi turēt transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību vai tās kopiju.
Sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kāda ir jūsu automašīnas numurzīme?
– kāds ir jūsu transportlīdzekļa identifikācijas numurs – VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs)?

Ja jums ir KASKO vai transportlīdzekļa stiklu apdrošināšana, sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kurā apdrošināšanas sabiedrībā jums ir apdrošināšanas polise?
– vai apdrošināšanas kompānijā jau esat reģistrējis stikla bojājumu lietu?
– kāds ir jūsu bojājumu lietas numurs, ja jau esat reģistrējis lietu?

Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Cenas
Cik maksā stikla remonts?

Auto stikla remonts ir ātrākais risinājums stikla stāvokļa atjaunošanai. Ja stiklā ir vairāk nekā viens iesitums, otram, kas tiek remontēts vienlaikus, tiek piemērota 50% atlaide.

Stikla iesitumu remonta cenas:
• viens iesitums – 76 €
• otrs (vai trešais) iesitums tam pašam stiklam vienlaicīgi – 38 €

Ja Jums ir KASKO vai stiklu apdrošināšana, apdrošinātājs visbiežāk sedz visas iesituma remonta izmaksas.

Vairāk

Cik maksā vējstikla nomaiņa?

Stiklu cenas var atšķirties atkarībā no automobiļa markas, modeļa, stikla aprīkojuma un citām detaļām.
SVARĪGI:
Automašīnas stikla nomaiņas cena sastāv no: stikla cena + darba izmaksas + nepieciešamie piederumi.

Vairāk

Cik maksā nomainīt priekšējo stiklu?

Priekšējā stikla nomaiņas cena ir atkarīga no darba veida, nomaiņas sarežģītības, automobiļa markas, modeļa, stikla komplektācijas, iesaistīto meistaru skaita un darba ilguma.

Aizvien biežāk mainām priekšējos stiklus automobiļiem ar integrētu ADAS sistēmu. Šādos gadījumos pēc nomaiņas obligāti jāveic ADAS kameras kalibrēšana. Kalibrēšanas pakalpojumu visiem automobiļu zīmoliem sniedzam visos Carglass® klientu apkalpošanas centros.

Mūsu pakalpojumu cenas atradīsiet cenrādī (darba cenā nav iekļauta stikla un piederumu cena).

Vairāk

Cik maksā vējstikla nomaiņa vai remonts?

Cena ir atkarīga no jūsu automašīnas modeļa, stikla veida un bojājumu sarežģītības. Mēs iesakām sazināties ar mums, lai uzzinātu precīzu cenu vai iesniegt pieprasījumu mūsu vietnē. Pakalpojumu cenas (bez stikla un nepieciešamo piederumu cenas) varat atrast šeit.

Apdrošināšana
Vai kārtojat apdrošināšanas formalitātes par transportlīdzekļa stiklu bojājumiem?

Mēs sadarbojamies ar visām apdrošināšanas kompānijām, kas darbojas Latvijā. Varēsim palīdzēt jums ar apdrošināšanas formalitātēm.

Kas jums jāzina, rezervējot vējstikla remonta, nomaiņas vai kalibrēšanas pakalpojumu no Carglass®?

Iesakām līdzi turēt transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību vai tās kopiju.
Sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kāda ir jūsu automašīnas numurzīme?
– kāds ir jūsu transportlīdzekļa identifikācijas numurs – VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs)?

Ja jums ir KASKO vai transportlīdzekļa stiklu apdrošināšana, sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kurā apdrošināšanas sabiedrībā jums ir apdrošināšanas polise?
– vai apdrošināšanas kompānijā jau esat reģistrējis stikla bojājumu lietu?
– kāds ir jūsu bojājumu lietas numurs, ja jau esat reģistrējis lietu?

Kā tas darbojas
Remonts vai nomaiņa?

Ņemot vērā priekšējā stikla bojājuma veidu, izmēru un atrašanās vietu, ne vienmēr ir iespējams vai lietderīgi stiklu remontēt – dažreiz to nepieciešams nomainīt. Zemāk norādīti daži iemesli, kāpēc, ja ir iespēja, stikla remonts ir vēlama izvēle.

Vairāk

Kas jums jāzina, rezervējot vējstikla remonta, nomaiņas vai kalibrēšanas pakalpojumu no Carglass®?

Iesakām līdzi turēt transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību vai tās kopiju.
Sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kāda ir jūsu automašīnas numurzīme?
– kāds ir jūsu transportlīdzekļa identifikācijas numurs – VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs)?

Ja jums ir KASKO vai transportlīdzekļa stiklu apdrošināšana, sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kurā apdrošināšanas sabiedrībā jums ir apdrošināšanas polise?
– vai apdrošināšanas kompānijā jau esat reģistrējis stikla bojājumu lietu?
– kāds ir jūsu bojājumu lietas numurs, ja jau esat reģistrējis lietu?

Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Cik drīz pēc vējstikla nomaiņas es varu atkal izmantot savu automašīnu?

Mēs iesakām nogaidīt vismaz stundu pēc vējstikla nomaiņas pirms braukšanas, lai ļautu līmei pareizi sacietēt.

Vējstikla remonts
Kāpēc ir svarīgi remontēt vējstkla iesitumu?

Daudzi vadītāji nepievērš pietiekamu uzmanību iesitumiem priekšējā vējstiklā, uzskatot tās par nenozīmīgām sīkām problēmām. Taču tas ir tikai laika jautājums, kad iesitums pārvērtīsies plaisā.

Vairāk

Kāpēc auto stikla remonts ir laba izvēle?

Vai zinājāt?

• katrs iesitums agrāk vai vēlāk noteikti pārvēršas plaisā;
• remontējot tiek saglabāts oriģinālais stikls;
• remonts maksā ievērojami mazāk nekā nomaiņa;
• ja Jums ir KASKO vai stiklu apdrošināšana, remonts Carglass® centros visbiežāk bez papildu maksas – izmaksas sedz apdrošināšanas sabiedrība (nosacījumus skatiet savā apdrošināšanas polisē);
• remonts ilgst tikai 30 minūtes;
• samazinās stikla atkritumu daudzums;
• remonts tiek veikts ar patentētu Carglass® tehnoloģiju, izmantojot speciālus stikla sveķus;
• mēs nodrošinām garantiju.

Vairāk

 

Kā rīkoties, ja vējstiklā parādās iesitums?

Vai automobiļa vējstiklā radušos iesitumu var remontēt, noskaidros mūsu auto stiklu speciālisti. Pirms dodaties uz Carglass®, Jūs pats varat vienkārši novērtēt situāciju pēc šādiem kritērijiem:

  • iesituma diametrs nedrīkst būt lielāks par 2 eiro monētas diametru;
  • iesitumam jāatrodas ārpus vadītāja tiešā redzes lauka;
  • attālumam no iesituma līdz stikla malai jābūt vismaz 6 cm.

Ja iesitums neatbilst kaut vienam no šiem kritērijiem, stikls, visticamāk, būs jānomaina.

Vairāk

Kāpēc izvēlēties Carglass® vējstikla iesitumu remontu?

Vējstikla iesitumu remonts ir ilgtspējīgs risinājums. Carglass® klientu apkalpošanas centros vējstikla iesitumu remonts tiek veikts izmantojot patentētu tehnoloģiju. Bojājums ir piepildīts ar polimēru. Tādā veidā tiek atjaunota stikla izturība, nerodas stikla atkritumi, un vidē tiek izdalīts ievērojami mazāk CO₂ nekā nomaiņas gadījumā. Turklāt vējstiklu remonts izmaksā vairākas reizes lētāk nekā vējstikla maiņa, un klientiem ar KASKO šis pakalpojums visbiežāk ir iekļauts polisē bez papildu maksas. Izvēloties vējstiklu remontu, jūs arī sniedzat ieguldījumu ilgtspējīgākas nākotnes veidošanā.

Vai vējstiklu remontam ir garantija?

Sniedzam garantiju vējstiklu remontam visā Carglass® tīklā. Sniedzot garantiju, apliecinām, ka transportlīdzekļa stikls ir remontēts, izmantojot patentētu Carglass® tehnoloģiju, aprīkojumu un materiālus, ievērojot stingrus remonta kvalitātes standartus un atbilst stikla stiprības prasībām.

Vai pēc vējstiklu remonta būs redzama stikla labojuma vieta?

Remonta vizuālais rezultāts ir atkarīgs no iesituma rašanās laika. Ja iesitums izveidojies pirms kāda laika, tajā būs uzkrājušies netīrumi un mitrums, salabotā vieta var palikt pamanāma. Ja ieradāties Carglass® filiālē, tiklīdz parādījās iesitums, labojuma vieta var nebūt redzama.

Cik iesitumus vējstiklā var salabot?

Mēs varam salabot neierobežotu skaitu iesitumu. Taču, ja uz vējstikla ir vairāk par 3 iesitumiem, iesakām konsultēties ar mūsu speciālistiem par remonta iespējām.

Kāds vējstikla iesitums ir labojams?

Mēs varam remontēt vējstikla iesitumu, ja tas ir:

  • līdz 2,5 cm diametrā, t.i., mazāks par 2 EUR monētu;
  • vismaz 6 cm attālumā no stikla malas;
  • ārpus vadītāja tiešā redzamības lauka.
Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Vējstikla maiņa
Ko darīt, ja ir ieplīsis automobiļa vējstikls?

Ieplīsušu vējstiklu kvalitatīvi salabot nav iespējams – tādā gadījumā stikls ir jāmaina. Sazinieties ar mums darba laikā pa tālruni vai rezervējiet apkalpošanas laiku tiešsaistē Jums ērtā laikā. Carglass® zvanu centrs pieņem zvanus no visas Latvijas. Sarunas laikā mūsu speciālisti identificēs Jūsu stikla bojājuma veidu, ieteiks labāko risinājumu, norādīs cenu un ieplānos stikla nomaiņas laiku Jūsu izvēlētajā pilsētā, kur pieejams Carglass® klientu apkalpošanas centrs.

Vairāk

Pēc kādiem norādījumus mēs strādājam, mainot vējstiklu?

Visos Carglass® klientu centros mēs stingri ievērojam transportlīdzekļa stikla nomaiņas instrukcijas, ko norādījis transportlīdzekļa ražotājs.

Kādu stikla nomaiņu mēs veicam?

Visos Carglass® klientu centros tiek nodrošināti stiklu maiņas pakalpojumi dažāda veida transportlīdzekļiem un stikliem:

  • priekšējā vējstikla maiņa,
  • sānu stikla nomaiņa,
  • aizmugurējā stikla maiņa,
  • panorāmas stikla nomaiņa.
Kāpēc man ir jānorāda transportlīdzekļa identifikācijas numurs (VIN)?

VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs) mums palīdzēs precīzi identificēt stiklu un tā konfigurāciju, kas atbilst jūsu automašīnas rūpnīcas parametriem.

Kādu stiklu mēs izmantojam nomaiņai?

Visos Carglass® klientu centros izmantojam sertificētu OEM (oriģinālā aprīkojuma ražotāja) stiklu, kas atbilst oriģinālo iekārtu ražotāju kvalitātes standartiem. Tas nozīmē, ka nomainītais transportlīdzekļa stikls ir tādas pašas kvalitātes kā rūpnīcā uzstādītais stikls.

Kāda veida transportlīdzekļiem mēs varam mainīt stiklus?

Mēs mainām stiklus visu marku un modeļu automašīnām, vieglajiem transportlīdzekļiem un kravas automašīnām.

Cik laika nepieciešama, lai nomainītu vējstiklu?

Vējstikla nomaiņa var ilgt no 1,5 stundām līdz 3 stundām, atkarībā no uzstādīšanas sarežģītības.

Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Kalibrēšana
Vai lietus sensors ir jākalibrē?

Lietus sensora kalibrēšana ir nepieciešama, ja to paredz transportlīdzekļa ražotājs. Visos Carglass® klientu apkalpošanas centros mēs vadāmies pēc transportlīdzekļu ražotāju remonta instrukcijām un kameru un sensoru kalibrēšanas vadlīnijām. Tādējādi mēs atjaunojam transportlīdzekļa funkcionālo integritāti un nodrošinām visas sistēmas pareizu darbību.

Kad nepieciešama kalibrēšana?

Ja Jūsu automašīna ir aprīkota ar viedo vadītāja atbalsta sistēmu ADAS (angļu val. Advanced Driver Assistance Systems), kas balstās uz sensoru un kameru mijiedarbību, kalibrēšana būs obligāta pēc priekšējā vējstikla nomaiņas.

Pēc stikla nomaiņas kameras jāuzstāda precīzi un jākalibrē atkārtoti, vadoties pēc ražotāja instrukcijām. Nekorekti veikta kalibrācija var būtiski ietekmēt sistēmu funkcionalitāti – piemēram, avārijas bremzēšanu, joslas maiņas brīdinājumu u. c., un tiešā veidā apdraudēt Jūsu drošību braukšanas laikā.

ADAS sistēmu galvenais uzdevums – novērst ceļu satiksmes negadījumus un samazināt to risku. Šīs sistēmas darbojas, izmantojot dažādus sensorus, kas uzrauga ceļu vai salonu, to datus apstrādā mikroprocesori un vadības bloki.

Saskaņā ar ES izstrādāto Transportlīdzekļu vispārējās drošības regulu (Vehicle General Safety Regulation), šīm viedajām sistēmām vajadzētu palīdzēt līdz 2038. gadam glābt vairāk nekā 25 000 dzīvību un novērst vismaz 140 000 nopietnu savainojumu.

Kāpēc kalibrēšana ir nepieciešama?

Kalibrēšana pēc priekšējā stikla nomaiņas ir nepieciešama, lai viedā sistēma atjaunotu tās pašas iestatījumu pozīcijas, kādas bija pirms nomaiņas.

Priekšējā stikla nomaiņa var nedaudz mainīt kameras pozīciju. Tā kā ADAS sistēmas darbojas, balstoties uz ļoti precīziem mērījumiem, jebkura – pat minimāla – novirze var būtiski ietekmēt sistēmas darbību. Nepareizi kalibrēta kamera var kļūdaini interpretēt ceļa zīmes, braukšanas joslas vai attālumus līdz citiem objektiem, kā rezultātā sistēma var reaģēt nepareizi un palielināt negadījuma risku.

Kalibrēšana nodrošina, ka ADAS sistēma darbojas saskaņā ar automobiļu ražotāja noteiktajiem standartiem un garantē paredzēto funkcionalitāti.

Ko nozīmē priekšējā stikla kameras kalibrēšana?

Priekšējā stikla kameras kalibrēšana ir process, kura laikā automobiļa sensori un kameras tiek precīzi noregulētas tā, lai ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – uzlabotās vadītāja palīgsistēmas) darbotos korekti un atbilstu ražotāja noteiktajiem parametriem.

Tas ir svarīgi, jo pat vismazākās novirzes var būtiski ietekmēt sistēmas darbību un drošību uz ceļa. Tas ir precīzs un atbildīgs darbs, kas prasa profesionālas prasmes un kompetenci.

Garantija
Vai stiklam ir garantija?

Visiem stikliem tiek piešķirta divu gadu garantija, kas attiecas uz:

  • optiku,
  • laminējumu,
  • izmēriem un izliekumu.

Garantija attiecībā uz stikliem un uzstādīšanas pakalpojumiem nav spēkā, ja:

  • transportlīdzekļa stikla rāmis ir sarūsējis vai tam ir bojāta krāsa vai laka
  • stikls ir saplīsis mehāniskas ietekmes rezultātā
  • stiklam ir redzami mehāniski bojājumi vai skrāpējumu pēdas
  • stikla bojājums ir radies, lietojot automašīnu tai neparedzētiem mērķiem
  • stikla bojājums ir radies transportlīdzekļa virsbūves deformācijas vai ražošanas defektu dēļ
  • stikla bojājums ir radies automašīnai, kas cietusi smagā avārijā
  • transportlīdzeklis tiek izmantots sacensībās vai treniņbraucieniem
  • stikla bojājums ir radies normāla nolietojuma dēļ

Mēs esam gatavi vienmēr palīdzēt

Mēs darīsim visu iespējamo, lai jūs būtu apmierināts ar mūsu pakalpojumiem. Ja tomēr rodas problēmas, tad mūsu mērķis ir tās atrisināt pēc iespējas ātrāk. Jebkādu jautājumu gadījumā zvaniet mums darbadienās uz tālruņa numuru +371 676 60 129 – mūsu klientu apkalpošanas speciālisti ir vienmēr gatavi sniegt padomus.

Kāda garantija tiek sniegta stikla remonta un nomaiņas darbiem?

Stikla remonta un nomaiņas darbiem mēs sniedzam neierobežotu garantiju, kas ir spēkā līdz brīdim, kad pakalpojuma saņēmējs nodod automobili citam īpašniekam.

Kāpēc izvēlēties Carglass®?

Mūsu stratēģija ir “vispirms remontēt, nomainīt tikai tad, kad nepieciešams”. Tas nozīmē, ka mūsu mērķis ir remontēt bojājumus, kurus var salabot, un nomainīt vējstiklu tikai tad, ja remonts nav iespējams. Šī stratēģija ļauj mums piedāvāt videi draudzīgākus un ilgtspējīgus pakalpojumu risinājumus.
Automašīnu stiklus, ko izmantojam nomaiņai, piegādā pasaules vadošie stikla ražotāji.
Pieredzējuši Carglass® speciālisti strādā saskaņā ar starptautiskajiem standartiem, ir IMI akreditēti un pastāvīgi pilnveido savas prasmes, gadā nomainot tūkstošiem automašīnu stiklu.
Ātrs serviss – darbus veicam 1-2 stundu laikā, maksimums – 3h, atkarībā no demontāžas un uzstādīšanas sarežģītības.
Nāciet uz mūsu Carglass® filiāli un pārliecinieties par profesionāla servisa kvalitāti.

Iemesli, kāpēc plaisā automobiļu stikli

Tiešie saules stari karstā vasaras dienā var veicināt priekšējā stikla plaisāšanu, ja stikls jau ir bojāts. Tas notiek, kad automašīnas stikls ilgstoši tiek pakļauts intensīvai saulei. Karstums uzkarsē metāla un citas stiklu apņemošās detaļas, izraisot to straujāku izplešanos nekā stikla centrālajā daļā. Neizturot spriegumu, stikls ieplaisā.

Vairāk

Kāpēc plaisā automobiļu stikli?

Daži vadītāji mēdz domāt, ka automobiļu stikli plaisā vai saplīst paši no sevis. Taču katrai sekai ir sava cēloņsakarība. Viena no biežāk Carglass® klientu minētajām stikla plaisāšanas iemeslu – no priekšā braucoša transportlīdzekļa riepām izsviesti akmentiņi.

Vairāk

Kā aizsargāt ieplīsušu automobiļa stiklu?

Pirms dodaties uz Carglass® centru, iesakām aizsargāt bojājumu no netīrumiem un mitruma – pārklājiet to ar caurspīdīgu līmlenti. Neberzējiet, nemazgājiet bojājuma vietu, sazinieties ar Carglass®, rezervējiet pakalpojuma laiku un uzmanīgi dodieties uz servisu.

Vairāk

Vai kārtojat apdrošināšanas formalitātes par transportlīdzekļa stiklu bojājumiem?

Mēs sadarbojamies ar visām apdrošināšanas kompānijām, kas darbojas Latvijā. Varēsim palīdzēt jums ar apdrošināšanas formalitātēm.

Kā es varu samaksāt par Carglass® pakalpojumiem?

Par Carglass® pakalpojumiem varat norēķināties ar bankas karti, ar pārskaitījumu saskaņā ar jums nosūtīto tiešā maksājuma saiti vai skaidrā naudā.

Vai stiklam ir garantija?

Visiem stikliem tiek piešķirta divu gadu garantija, kas attiecas uz:

  • optiku,
  • laminējumu,
  • izmēriem un izliekumu.

Garantija attiecībā uz stikliem un uzstādīšanas pakalpojumiem nav spēkā, ja:

  • transportlīdzekļa stikla rāmis ir sarūsējis vai tam ir bojāta krāsa vai laka
  • stikls ir saplīsis mehāniskas ietekmes rezultātā
  • stiklam ir redzami mehāniski bojājumi vai skrāpējumu pēdas
  • stikla bojājums ir radies, lietojot automašīnu tai neparedzētiem mērķiem
  • stikla bojājums ir radies transportlīdzekļa virsbūves deformācijas vai ražošanas defektu dēļ
  • stikla bojājums ir radies automašīnai, kas cietusi smagā avārijā
  • transportlīdzeklis tiek izmantots sacensībās vai treniņbraucieniem
  • stikla bojājums ir radies normāla nolietojuma dēļ

Mēs esam gatavi vienmēr palīdzēt

Mēs darīsim visu iespējamo, lai jūs būtu apmierināts ar mūsu pakalpojumiem. Ja tomēr rodas problēmas, tad mūsu mērķis ir tās atrisināt pēc iespējas ātrāk. Jebkādu jautājumu gadījumā zvaniet mums darbadienās uz tālruņa numuru +371 676 60 129 – mūsu klientu apkalpošanas speciālisti ir vienmēr gatavi sniegt padomus.

Kāda garantija tiek sniegta stikla remonta un nomaiņas darbiem?

Stikla remonta un nomaiņas darbiem mēs sniedzam neierobežotu garantiju, kas ir spēkā līdz brīdim, kad pakalpojuma saņēmējs nodod automobili citam īpašniekam.

Kas jums jāzina, rezervējot vējstikla remonta, nomaiņas vai kalibrēšanas pakalpojumu no Carglass®?

Iesakām līdzi turēt transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību vai tās kopiju.
Sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kāda ir jūsu automašīnas numurzīme?
– kāds ir jūsu transportlīdzekļa identifikācijas numurs – VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs)?

Ja jums ir KASKO vai transportlīdzekļa stiklu apdrošināšana, sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kurā apdrošināšanas sabiedrībā jums ir apdrošināšanas polise?
– vai apdrošināšanas kompānijā jau esat reģistrējis stikla bojājumu lietu?
– kāds ir jūsu bojājumu lietas numurs, ja jau esat reģistrējis lietu?

Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Cik maksā stikla remonts?

Auto stikla remonts ir ātrākais risinājums stikla stāvokļa atjaunošanai. Ja stiklā ir vairāk nekā viens iesitums, otram, kas tiek remontēts vienlaikus, tiek piemērota 50% atlaide.

Stikla iesitumu remonta cenas:
• viens iesitums – 76 €
• otrs (vai trešais) iesitums tam pašam stiklam vienlaicīgi – 38 €

Ja Jums ir KASKO vai stiklu apdrošināšana, apdrošinātājs visbiežāk sedz visas iesituma remonta izmaksas.

Vairāk

Cik maksā vējstikla nomaiņa?

Stiklu cenas var atšķirties atkarībā no automobiļa markas, modeļa, stikla aprīkojuma un citām detaļām.
SVARĪGI:
Automašīnas stikla nomaiņas cena sastāv no: stikla cena + darba izmaksas + nepieciešamie piederumi.

Vairāk

Cik maksā nomainīt priekšējo stiklu?

Priekšējā stikla nomaiņas cena ir atkarīga no darba veida, nomaiņas sarežģītības, automobiļa markas, modeļa, stikla komplektācijas, iesaistīto meistaru skaita un darba ilguma.

Aizvien biežāk mainām priekšējos stiklus automobiļiem ar integrētu ADAS sistēmu. Šādos gadījumos pēc nomaiņas obligāti jāveic ADAS kameras kalibrēšana. Kalibrēšanas pakalpojumu visiem automobiļu zīmoliem sniedzam visos Carglass® klientu apkalpošanas centros.

Mūsu pakalpojumu cenas atradīsiet cenrādī (darba cenā nav iekļauta stikla un piederumu cena).

Vairāk

Cik maksā vējstikla nomaiņa vai remonts?

Cena ir atkarīga no jūsu automašīnas modeļa, stikla veida un bojājumu sarežģītības. Mēs iesakām sazināties ar mums, lai uzzinātu precīzu cenu vai iesniegt pieprasījumu mūsu vietnē. Pakalpojumu cenas (bez stikla un nepieciešamo piederumu cenas) varat atrast šeit.

Vai kārtojat apdrošināšanas formalitātes par transportlīdzekļa stiklu bojājumiem?

Mēs sadarbojamies ar visām apdrošināšanas kompānijām, kas darbojas Latvijā. Varēsim palīdzēt jums ar apdrošināšanas formalitātēm.

Kas jums jāzina, rezervējot vējstikla remonta, nomaiņas vai kalibrēšanas pakalpojumu no Carglass®?

Iesakām līdzi turēt transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību vai tās kopiju.
Sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kāda ir jūsu automašīnas numurzīme?
– kāds ir jūsu transportlīdzekļa identifikācijas numurs – VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs)?

Ja jums ir KASKO vai transportlīdzekļa stiklu apdrošināšana, sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kurā apdrošināšanas sabiedrībā jums ir apdrošināšanas polise?
– vai apdrošināšanas kompānijā jau esat reģistrējis stikla bojājumu lietu?
– kāds ir jūsu bojājumu lietas numurs, ja jau esat reģistrējis lietu?

Remonts vai nomaiņa?

Ņemot vērā priekšējā stikla bojājuma veidu, izmēru un atrašanās vietu, ne vienmēr ir iespējams vai lietderīgi stiklu remontēt – dažreiz to nepieciešams nomainīt. Zemāk norādīti daži iemesli, kāpēc, ja ir iespēja, stikla remonts ir vēlama izvēle.

Vairāk

Kas jums jāzina, rezervējot vējstikla remonta, nomaiņas vai kalibrēšanas pakalpojumu no Carglass®?

Iesakām līdzi turēt transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību vai tās kopiju.
Sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kāda ir jūsu automašīnas numurzīme?
– kāds ir jūsu transportlīdzekļa identifikācijas numurs – VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs)?

Ja jums ir KASKO vai transportlīdzekļa stiklu apdrošināšana, sazinoties ar Carglass®, mēs jums jautāsim:
– kurā apdrošināšanas sabiedrībā jums ir apdrošināšanas polise?
– vai apdrošināšanas kompānijā jau esat reģistrējis stikla bojājumu lietu?
– kāds ir jūsu bojājumu lietas numurs, ja jau esat reģistrējis lietu?

Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Cik drīz pēc vējstikla nomaiņas es varu atkal izmantot savu automašīnu?

Mēs iesakām nogaidīt vismaz stundu pēc vējstikla nomaiņas pirms braukšanas, lai ļautu līmei pareizi sacietēt.

Kāpēc ir svarīgi remontēt vējstkla iesitumu?

Daudzi vadītāji nepievērš pietiekamu uzmanību iesitumiem priekšējā vējstiklā, uzskatot tās par nenozīmīgām sīkām problēmām. Taču tas ir tikai laika jautājums, kad iesitums pārvērtīsies plaisā.

Vairāk

Kāpēc auto stikla remonts ir laba izvēle?

Vai zinājāt?

• katrs iesitums agrāk vai vēlāk noteikti pārvēršas plaisā;
• remontējot tiek saglabāts oriģinālais stikls;
• remonts maksā ievērojami mazāk nekā nomaiņa;
• ja Jums ir KASKO vai stiklu apdrošināšana, remonts Carglass® centros visbiežāk bez papildu maksas – izmaksas sedz apdrošināšanas sabiedrība (nosacījumus skatiet savā apdrošināšanas polisē);
• remonts ilgst tikai 30 minūtes;
• samazinās stikla atkritumu daudzums;
• remonts tiek veikts ar patentētu Carglass® tehnoloģiju, izmantojot speciālus stikla sveķus;
• mēs nodrošinām garantiju.

Vairāk

 

Kā rīkoties, ja vējstiklā parādās iesitums?

Vai automobiļa vējstiklā radušos iesitumu var remontēt, noskaidros mūsu auto stiklu speciālisti. Pirms dodaties uz Carglass®, Jūs pats varat vienkārši novērtēt situāciju pēc šādiem kritērijiem:

  • iesituma diametrs nedrīkst būt lielāks par 2 eiro monētas diametru;
  • iesitumam jāatrodas ārpus vadītāja tiešā redzes lauka;
  • attālumam no iesituma līdz stikla malai jābūt vismaz 6 cm.

Ja iesitums neatbilst kaut vienam no šiem kritērijiem, stikls, visticamāk, būs jānomaina.

Vairāk

Kāpēc izvēlēties Carglass® vējstikla iesitumu remontu?

Vējstikla iesitumu remonts ir ilgtspējīgs risinājums. Carglass® klientu apkalpošanas centros vējstikla iesitumu remonts tiek veikts izmantojot patentētu tehnoloģiju. Bojājums ir piepildīts ar polimēru. Tādā veidā tiek atjaunota stikla izturība, nerodas stikla atkritumi, un vidē tiek izdalīts ievērojami mazāk CO₂ nekā nomaiņas gadījumā. Turklāt vējstiklu remonts izmaksā vairākas reizes lētāk nekā vējstikla maiņa, un klientiem ar KASKO šis pakalpojums visbiežāk ir iekļauts polisē bez papildu maksas. Izvēloties vējstiklu remontu, jūs arī sniedzat ieguldījumu ilgtspējīgākas nākotnes veidošanā.

Vai vējstiklu remontam ir garantija?

Sniedzam garantiju vējstiklu remontam visā Carglass® tīklā. Sniedzot garantiju, apliecinām, ka transportlīdzekļa stikls ir remontēts, izmantojot patentētu Carglass® tehnoloģiju, aprīkojumu un materiālus, ievērojot stingrus remonta kvalitātes standartus un atbilst stikla stiprības prasībām.

Vai pēc vējstiklu remonta būs redzama stikla labojuma vieta?

Remonta vizuālais rezultāts ir atkarīgs no iesituma rašanās laika. Ja iesitums izveidojies pirms kāda laika, tajā būs uzkrājušies netīrumi un mitrums, salabotā vieta var palikt pamanāma. Ja ieradāties Carglass® filiālē, tiklīdz parādījās iesitums, labojuma vieta var nebūt redzama.

Cik iesitumus vējstiklā var salabot?

Mēs varam salabot neierobežotu skaitu iesitumu. Taču, ja uz vējstikla ir vairāk par 3 iesitumiem, iesakām konsultēties ar mūsu speciālistiem par remonta iespējām.

Kāds vējstikla iesitums ir labojams?

Mēs varam remontēt vējstikla iesitumu, ja tas ir:

  • līdz 2,5 cm diametrā, t.i., mazāks par 2 EUR monētu;
  • vismaz 6 cm attālumā no stikla malas;
  • ārpus vadītāja tiešā redzamības lauka.
Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Ko darīt, ja ir ieplīsis automobiļa vējstikls?

Ieplīsušu vējstiklu kvalitatīvi salabot nav iespējams – tādā gadījumā stikls ir jāmaina. Sazinieties ar mums darba laikā pa tālruni vai rezervējiet apkalpošanas laiku tiešsaistē Jums ērtā laikā. Carglass® zvanu centrs pieņem zvanus no visas Latvijas. Sarunas laikā mūsu speciālisti identificēs Jūsu stikla bojājuma veidu, ieteiks labāko risinājumu, norādīs cenu un ieplānos stikla nomaiņas laiku Jūsu izvēlētajā pilsētā, kur pieejams Carglass® klientu apkalpošanas centrs.

Vairāk

Pēc kādiem norādījumus mēs strādājam, mainot vējstiklu?

Visos Carglass® klientu centros mēs stingri ievērojam transportlīdzekļa stikla nomaiņas instrukcijas, ko norādījis transportlīdzekļa ražotājs.

Kādu stikla nomaiņu mēs veicam?

Visos Carglass® klientu centros tiek nodrošināti stiklu maiņas pakalpojumi dažāda veida transportlīdzekļiem un stikliem:

  • priekšējā vējstikla maiņa,
  • sānu stikla nomaiņa,
  • aizmugurējā stikla maiņa,
  • panorāmas stikla nomaiņa.
Kāpēc man ir jānorāda transportlīdzekļa identifikācijas numurs (VIN)?

VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numurs) mums palīdzēs precīzi identificēt stiklu un tā konfigurāciju, kas atbilst jūsu automašīnas rūpnīcas parametriem.

Kādu stiklu mēs izmantojam nomaiņai?

Visos Carglass® klientu centros izmantojam sertificētu OEM (oriģinālā aprīkojuma ražotāja) stiklu, kas atbilst oriģinālo iekārtu ražotāju kvalitātes standartiem. Tas nozīmē, ka nomainītais transportlīdzekļa stikls ir tādas pašas kvalitātes kā rūpnīcā uzstādītais stikls.

Kāda veida transportlīdzekļiem mēs varam mainīt stiklus?

Mēs mainām stiklus visu marku un modeļu automašīnām, vieglajiem transportlīdzekļiem un kravas automašīnām.

Cik laika nepieciešama, lai nomainītu vējstiklu?

Vējstikla nomaiņa var ilgt no 1,5 stundām līdz 3 stundām, atkarībā no uzstādīšanas sarežģītības.

Vai vējstikla bojājumus var salabot, vai arī ir jānomaina viss stikls?

Tas ir atkarīgs no bojājuma veida, lieluma un vietas. Ja tas ir tikai iesitums līdz 2,5 cm diametrā ārpus vadītāja redzamības lauka, vismaz 6 cm attālumā no stikla malas, to visbiežāk var salabot. Ja tā ir plaisa, stikls neizbēgami būs jānomaina.

Vai lietus sensors ir jākalibrē?

Lietus sensora kalibrēšana ir nepieciešama, ja to paredz transportlīdzekļa ražotājs. Visos Carglass® klientu apkalpošanas centros mēs vadāmies pēc transportlīdzekļu ražotāju remonta instrukcijām un kameru un sensoru kalibrēšanas vadlīnijām. Tādējādi mēs atjaunojam transportlīdzekļa funkcionālo integritāti un nodrošinām visas sistēmas pareizu darbību.

Kad nepieciešama kalibrēšana?

Ja Jūsu automašīna ir aprīkota ar viedo vadītāja atbalsta sistēmu ADAS (angļu val. Advanced Driver Assistance Systems), kas balstās uz sensoru un kameru mijiedarbību, kalibrēšana būs obligāta pēc priekšējā vējstikla nomaiņas.

Pēc stikla nomaiņas kameras jāuzstāda precīzi un jākalibrē atkārtoti, vadoties pēc ražotāja instrukcijām. Nekorekti veikta kalibrācija var būtiski ietekmēt sistēmu funkcionalitāti – piemēram, avārijas bremzēšanu, joslas maiņas brīdinājumu u. c., un tiešā veidā apdraudēt Jūsu drošību braukšanas laikā.

ADAS sistēmu galvenais uzdevums – novērst ceļu satiksmes negadījumus un samazināt to risku. Šīs sistēmas darbojas, izmantojot dažādus sensorus, kas uzrauga ceļu vai salonu, to datus apstrādā mikroprocesori un vadības bloki.

Saskaņā ar ES izstrādāto Transportlīdzekļu vispārējās drošības regulu (Vehicle General Safety Regulation), šīm viedajām sistēmām vajadzētu palīdzēt līdz 2038. gadam glābt vairāk nekā 25 000 dzīvību un novērst vismaz 140 000 nopietnu savainojumu.

Kāpēc kalibrēšana ir nepieciešama?

Kalibrēšana pēc priekšējā stikla nomaiņas ir nepieciešama, lai viedā sistēma atjaunotu tās pašas iestatījumu pozīcijas, kādas bija pirms nomaiņas.

Priekšējā stikla nomaiņa var nedaudz mainīt kameras pozīciju. Tā kā ADAS sistēmas darbojas, balstoties uz ļoti precīziem mērījumiem, jebkura – pat minimāla – novirze var būtiski ietekmēt sistēmas darbību. Nepareizi kalibrēta kamera var kļūdaini interpretēt ceļa zīmes, braukšanas joslas vai attālumus līdz citiem objektiem, kā rezultātā sistēma var reaģēt nepareizi un palielināt negadījuma risku.

Kalibrēšana nodrošina, ka ADAS sistēma darbojas saskaņā ar automobiļu ražotāja noteiktajiem standartiem un garantē paredzēto funkcionalitāti.

Ko nozīmē priekšējā stikla kameras kalibrēšana?

Priekšējā stikla kameras kalibrēšana ir process, kura laikā automobiļa sensori un kameras tiek precīzi noregulētas tā, lai ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – uzlabotās vadītāja palīgsistēmas) darbotos korekti un atbilstu ražotāja noteiktajiem parametriem.

Tas ir svarīgi, jo pat vismazākās novirzes var būtiski ietekmēt sistēmas darbību un drošību uz ceļa. Tas ir precīzs un atbildīgs darbs, kas prasa profesionālas prasmes un kompetenci.

Vai stiklam ir garantija?

Visiem stikliem tiek piešķirta divu gadu garantija, kas attiecas uz:

  • optiku,
  • laminējumu,
  • izmēriem un izliekumu.

Garantija attiecībā uz stikliem un uzstādīšanas pakalpojumiem nav spēkā, ja:

  • transportlīdzekļa stikla rāmis ir sarūsējis vai tam ir bojāta krāsa vai laka
  • stikls ir saplīsis mehāniskas ietekmes rezultātā
  • stiklam ir redzami mehāniski bojājumi vai skrāpējumu pēdas
  • stikla bojājums ir radies, lietojot automašīnu tai neparedzētiem mērķiem
  • stikla bojājums ir radies transportlīdzekļa virsbūves deformācijas vai ražošanas defektu dēļ
  • stikla bojājums ir radies automašīnai, kas cietusi smagā avārijā
  • transportlīdzeklis tiek izmantots sacensībās vai treniņbraucieniem
  • stikla bojājums ir radies normāla nolietojuma dēļ

Mēs esam gatavi vienmēr palīdzēt

Mēs darīsim visu iespējamo, lai jūs būtu apmierināts ar mūsu pakalpojumiem. Ja tomēr rodas problēmas, tad mūsu mērķis ir tās atrisināt pēc iespējas ātrāk. Jebkādu jautājumu gadījumā zvaniet mums darbadienās uz tālruņa numuru +371 676 60 129 – mūsu klientu apkalpošanas speciālisti ir vienmēr gatavi sniegt padomus.

Kāda garantija tiek sniegta stikla remonta un nomaiņas darbiem?

Stikla remonta un nomaiņas darbiem mēs sniedzam neierobežotu garantiju, kas ir spēkā līdz brīdim, kad pakalpojuma saņēmējs nodod automobili citam īpašniekam.